El Miquei sense
problemes i el Marçal ha tingut moltíssima sort. Quan ha parat a
donar snacks, la Tagnan ha rossegat la línia de tal manera que l'ha
trencat i s'ha quedat el Marçal amb el trineu i dos gossos i 10
gossos corrents sols. Després de còrrer una estona s'ha
trobat un altre participant que havia aconseguit fer el que anomenem
un Sergi Puig, o sigui, parar-li els gossos com a pogut. Un bon
ensurt però que se'n ha pogut sortir bé al final.
A Tufsingdale hi havia
una parada obligatoria de 4 h. Més el temps de compensació entre el
primer i l'últim. Tots dos han sortit puntualment al seu horari, un
a les 21:09 i l'altre a les 21:49 a fer el tram següent fins a
Drevsjo tot de nit de 64 km. Al moment de sortir estava nevant i hi
havia una lleugera brisa (això és el que deia internet) però al
Marçal li semblava que més que brisa ja començava a ser ventet.
Aquí tenien prevista una aturada de 3 h. que ha donat temps a atendre els gossos, menjar una mica i fer un cop de cap de mitja horeta.
Puntualment com tenien previst el Miquei a les 6 i el Marçal una mica abans de les 7 del matí han tornat a enfilar la tercera etapa que és de 60 km més.
Si fem comptes de moment només han dormit unes 2 hores en total les últimes 24 h., el cansament comença a pesar, almenys als handlers que no hem dormit gaire més.
Primera etapa de Roros a Tufsingdale de 75 kms completada, Marçal con 6:07 y Miquei con 5:27. Etapa muy rápida para todos los equipos, es la etapa de la carrera con poco desnivel.
Miquei sin problemas y Marçal ha tenido muchísima suerte. Cuando ha parado a dar snacks, la Tagnan ha mordido la linea de tal manera que la ha roto y se ha quedado Marçal con el trineo y dos perros y los otros 10 perros corriendo solos. Después de correr un rato se han encontrado a otro participante que havia conseguido hacer lo que nosotros llamamos Sergi Puig, o sea, parar los perros como ha podido y aguantarlos allí. Un buen susto pero que al final no ha sido lo que podia ser.En Tufsingdale había una parada obligatoria de 4 h. Más el tiempo de compensación entre el primero y el último. Los dos han salido puntualmente en su horario, uno a las 21.09 y el otro a las 21:49 a hacer el tramo siguiente dirección Drevsjo todo de noche y de 64 kms. En el momento de salir estaba nevando y habia una ligera brisa (esto es lo que ponía en internet) pero a Marçal le parecia que más que brisa empezaba a ser vientecillo.
Miquei ha completado el tramo en unas 5:45 h. y Marçal en un poco más de 6 h. Etapa donde se hacía un collado que dependiendo del tiempo és bastante complicado, una vez allí Jumi probó el Jerrven. Lo han podido pasar però hacía bastante viento. Nieva poquito pero no para de nevar y hace que los tramos sean lentos. Esta parte proporcionalmente todo el mundo ha tardado ás que la anterior.
Aquí tenían prevista una parada de 3 h. que ha dado tiempo a atender a los perros, comer un poco y hacer una dormida de media hora.
Puntualmente como tenían previsto Miquei a las 6 y Marçal un poco antes de las 7 de la mañana han vuelto a salir para la tercena etapa que és de 60 kms. más.
Si contamos de momento sólo han dormido unas dos hora en total las últimas 24, el cansancio empieza a pesar, almenos en los handlers que no hemos dormido mucho más.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada