dissabte, 10 de març del 2018

MOLTS PREPARATIUS ABANS DE LA CURSA

El dilluns 5 de març al vespre arribava una altra part de l’equip, podríem dir la part més folklòrica: el Gil, l’Erola i la Laura. Ja som 5 per afrontar els dies que vènen. Un seguit de preparatius i d’activitats organitzades per la cursa esdevenen aquests dies.
El dimarts vam començar a preparar els Food drop bags. Són els sacs que el múixer es troba en cada checkpoint. Dins de cada sac hi posem una bossa amb pinso, una bossa amb sardines, unes bosses amb snacks (són unes hamburgueses amb una formula especial que ens prepara Alimentbarna i que depenent dels kms. del següent tram en posem més o menys, es carreguen en el trineu per donar en mig del tram). També hi posem diferents tipus de menjar com, per exemple, tonyina que pensem que els pot fer veure o menjar més quan estan molt cansats i no tenen gana els gossos.
Dimecres al matí és quan ens van donar hora per passar el control veterinari. El poden passar fins a 18 gossos i no hi va haver problemes, d'aquests n'escollim 14 per la cursa.


Dijous últim dia ja més intensiu. Al matí vam deixar els food drops bags que en total éren 23 bosses en  uns camions de l'organització que després ho distribueixen a tots els checkpoints (punts de control) i sortint d'aquí hi ha els diferents musher meetings de rookies, de veterinaris i de cursa. Nosaltres com que ja hem participat en altres ocasions només havíem d'assistir a la tarda a la reunió de la cursa de 1200, però que va durar dues hores.
Després correns cap al centre d'Alta a on fan el "Borealis Festival" un espectacle que serveix de presentació de tots els mushers que desfilen amb les banderes dels seus països, en total aquest any en participen de 16 nacionalitats diferents, però sota la senyera només estàva el Marçal aquest any.
I per rematar el dia "Start banquet" el sopar inaugural de la cursa i on donen els dorsals a cada corredor, sempre es fa una mica llarg perquè estas pensant en els mil preparatius que queden abans de la cursa de l'endemà.









El lunes 5 de marzo por la noche, llegaba la otra parte del equipo, podríamos decir que la más folklòrica: el Gil, la Erola y Laura. Ya somos 5 para afrontar los días que vienen. Unos cuantos preparativos actividades organitzades para la carrera suceden estos días.
El martes empezamos a preparar los Food Drop bags. Son unos sacos que el musher se encuentra en cada checkpoint. Dentro de cada saco ponemos una bolsa con pienso, una con sardinas, unas con snack (son unas hamburguesas con una fórmula especial que nos prepara Alimentbarna y que dependiendo de los kms del siguiente tramo ponemos más o menos, se cargan en el trineo para dar en medio del tramo). También ponemos diferentes tipos de comida, como por ejemplo, atún que pensamos que los puede hacer beber y comer más cuando están muy cansados y no tienen hambre los perros.
Miércoles por la mañana es cuando nos dieron hora para pasar el control veterinario . Lo pueden pasar hasta 18 perros y no tuvimos problemas, de estos hemos de elegir 14 para la carrera.
Jueves último  dia ya más intensivo. Por la mañana dejamos los food Drop bags que en total eran 23 bolsas en unos camiones de la organización que después lo distribuyen a todos los checkpoints (puntos de control) y saliendo de aquí hay los diferentes musher meetings de cookies, de veterinarios y de carrera.
Nosotros como ya hemos participado en otras ocasiones sólo habíamos de asistir por la tarde a la reunión de la de 1200, pero que duró 2 horas.
Después corriendo hacia el centro de Alta donde hacen el "Borealis Festival" un espectáculo  que sirve de presentación de todos los mushers que desfilan cierra on las banderas de sus países, en total este año participaban 16 nacionalidades diferentes, pero con la senyera sólo estaba Marçal este año.
Y para rematar el dia "Start Banquet", la cena inaugural de la carrera y donde dan los dorsales a cada corredor, siempre se hace un poco largo porque estas pensando en los mil preparativos que quedan antes de la carrera del día siguiente.