divendres, 28 de febrer del 2014

Primers entrenaments a Finnmark !!!!

Ja som a Finnmark. Territori dur, aspre, gran, i poc acollidor, ... territori on ens sentim petits, nosaltres i gossos, ... venim del sud, molt al sud,... però hi arribem amb trempera, amb ganes de seguir endavant i arribar tan lluny com imaginem, ... Hi ha un video de la cursa promocional que un múixer Norueg, en Lars Monsen, diu alguna cosa així " to race in Finnmarkslopet you have to work like a team, and the dogs are the heros", la seva frase ja fa temps que la tinc grabada al cap, així ho intentem, treballem com un equip, tots som claus , i tots som prescindibles, però tots junts som imparables.
Hem fet dos entrenaments a Finnmark, un de 50 i un de 82 km, el temps de moment es benèvol i les temperatures suaus, els gossos s'estan posant a lloc. En Fargal, comença a ser  el que era i a reafirmar la seva posició, la Narvik no es queda enrera, la Negu aguanta com el que és , una campiona, i la resta de l'equip  no para d'apretar.
I tenim el millor handler/amic imaginable, l'Albert. 
Ens queden tres entrenaments abans de la cursa i uns dies de repòs pels gossos. La línia de sortida cada dia està més a prop, i l'equip cada dia n'es més conscient, per això ara ja no podem afluixar.
Seguim endavant, seguim somniant!!!!



Ya estamos en Finnmark. Territorio duro, áspero, grande y poco acojedor,... territorio donde nos sentimos pequeños, nosotros y los perros,... venimos del sud,  muy al sud,... pero llegamos con ánimo, con ganas de seguir adelante y llegar tan lejos como imaginamos,...Hay un video de la carrera promocional que un musher noruego, Lars Monsen, dice alguna cosa así "to race in Finnmarkslopet you have to work like a team, and the dogs are the heros", su frase ya hace tiempo que la tengo gravada en la cabeza, así lo intentamos, trabajamos como un equipo, todos somos claves y todos somos prescindibles, pero todos juntos somos imparables.
Hemos hecho dos entrenamientos en Finnmark, uno de 50 y uno de 82 km., el tiempo de momento es benévolo y las temperaturas suaves, los perros se estan poniendo a tono. Fargal empieza a ser el que era y a reafirmar su posición, Narvik no se queda atràs, Negu aguanta como lo que és, una campeona y el resto del equipo no para de apretar.
Y tenemos al mejor handler/amigo imaginable, Albert.
Nos quedan tres entrenamientos antes de la carrera y unos días de reposo para los perros. La línia de salida cada día está más cerca, y el equipo cada día es más consciente, por eso no podemos aflojar.
Seguimos adelante, seguimos soñando!!!





1 comentari:

Francesc ha dit...

molt bé musher! això ja ho tens, ànims!!!