dilluns, 7 de març del 2011

Entrenament a Gargia








Avui , al treure els gossos del remolc, la Negu anava coixa, ahir la Narvik després de sopar també em va semblar que n hi hanava una mica, i la Mayten, m’ha semblat que no recolzava del tot un peu a terra. Merda!! Ja m’he atabalat, a més tan la Negu com la Narvik fa un parell o tres de dies, que no són elles ni mengen com elles ho fan normalment ni estan gaire alegres. Ja veurem...
He sortit a l entrenament, amb set gossos, he deixat la Negu, a la furgo de l’Helena, al final sembla que ha acabat al llit de la furgo.
Em fet uns 50 km més per un paisatge que al principi era força acollidor però després s’ha tornat més aspre. A l’anada, amb bon temps, bona traça i vent a favor jo anava últim, fent fotos i flipant amb tot.
A la tornada, el tema a canviat, vent de cara, neu, i traça esborrada, i el més perillós jo davant. El Jose diu que vaig fer una demostració de “poderio” conduïnt els gossos, peró jo crec que vaig marejar una mica el bestiar mentres els dos veterans aguantaven estoicament les evolocions del novato de torn.
Durant l’entrenament ens em creuat amb una excursió de turistes amb gossos, fent una volteta de res per Gargia, n hi ha que donen voltes per Grau i n hi ha que donen voltes per Finmark, tot són voltes.
Al arribar a les cabins, he fet una mica mimos extres a la Negu i la Narvik , més massatges amb Algyval per tal de recuperar-les, la Negu ha dormit a la furgo al costat del meu plumó, la necessitem a tope!!