dilluns, 7 de desembre del 2015

TERCERA ETAPA SORIA LD XL

Etapa curta de 20 km, però sense haver descansat entre aquesta etapa i la de 50 km. d'abans. Han sortit amb els 12 gossos una mica després de les 9:00 i han trigat unes 2 h. a fer el camí que a l'anada tornava a tenir molt desnivell de pujada i el múixer anava corrent per treure pes i així ajudar als gossos.
A partir d'aquí es pot començar a veure una mica les posicions dels corredors depenent de les parades obligatories que els hi quedin per fer i del quilometratge que falti.
Dels corredors que estan en pista, Salva Luque ha anat el primer part de la cursa i també igual que el Marçal ha fet la parada obligatoria de 6 h. en el primer descans.
En el segon tram el Marçal ha arribat segon una mica pel darrere del Salva que estava donant de menjar als seus gossos i el Marçal ha sortir del checkpoint abans que ell, i darrera el Salva s'ha afanyat per a poder-lo atrapar a mitja etapa. Han fet forces quilòmetres junts petant la xerrada, i a la baixada el Salva ha avançat al Marçal arribant al check point 3 min. per davant. Ara tots dos estan fent el descans obligatori de 5h. i a partir de les 16:00 el Salva i 3 min. després el Marçal, ja poden sortir a afrontar la última etapa de 50 km.
Videos de l'equip arribant després de 135 km. de cursa
 i donant sardines a l'arribada.

Etapa corta de 20 km., pero sin haber descansado entre esta etapa y la de 50 km. de antes. Han salido los 12 perros un poco después de las 9:00 y han estado unas 2 h. para hacer el camino que a la ida tenía mucho desnivel de subida y el musher iba corriendo para sacar peso y así ayudar a los perros.
A partir de aquí se puede empezar a ver un poco las posiciones de los corredores dependiendo de las paradas obligatorias que queden por hacer y del quilometraje que falte.
De los corredores que estan en pista, Salva Luque ha ido el primero parte de la carrera y también igual que Marçal ha hecho la parada obligatoria de 6h. en el primer descanso.
En el segundo tramo Marçal ha llegado segundo un poco por detrás de Salva que estaba dando de comer a los perros y Marçal ha salido del checkpoint antes que és, y detrás Salva ha ido rápido para poder alcanzarlo a media etapa. Han hecho muchos quilómetros juntos hablando un rato y a la bajada Salva ha adelantado a Marçal llegando al checkpoint 3 min. antes. Ahora los dos estan haciendo el descanso obligatorio de 5 h. y a partir de las 16:00  Salva y 3 min. después Marçal, ya pueden salir a afrontar la última etapa de 50 km.
Videos del equipo llegando después de 135 km. de carrera y dando sardinas en este descanso