diumenge, 6 de desembre del 2015

SORIA LONG DISTANCE

En menys de 4 hores començarà la primera edició de la Soria Long Distance, la cursa que inicialment havia de ser a Somosierra però al final van haver de canviar el format i transcurrirà aquest cap de setmana a Soria.
La carrera consta de 185 km. dividits en 4 trams. Primer tram i el més llarg d'uns 66 km., el segon de 50 km., deprés un tram més curtet de 20 km. i per finalitzar l'últim de 50 km. També hi ha la categoria XS que és de 100 km. pensada per a equips més petits i que la sortida serà el dilluns a les 10:00 h. del matí.
Esperant el musher meeting que no sigui que s'hagi variat alguna cosa, en principi hi ha dues parades obligatories: una de 5 h. i una de 6 h. I s'ha de completar el total del recorregut en 46 h. com a màxim.
Ahir Dissabte 5 de Desembre vam sortir de La Molina direcció Valdeavellano de Tera i vam arribar sobre les 19:00 h. Primer de tot vam passar el control veterinari i estem contents perquè als gossos els veiem bé.
Està previst el musher meeting avui a es 14:00 h. i la sortida a les 17:00 h., ja ho tenim tot quasi preparat a l'espera que a les 14:00 no passin alguna variació i tinguem que canviar snacks o menjar o material obligatori.
La handler habitual aquesta vegada no ha pogut venir però portem dos handlers d'excepció ens els que hi confiem molt.
Per a més informació sobre la carrera podeu veure la web:
http://www.sorialongdistance.com/info/

I si voleu seguir la cursa al moment:
http://www.sorialongdistance.com/travesia/

 Siga en directo el desarrollo de la travesía en formato NonStop de la categoría XL de la Soria Long Distance a través de la App "Tractive GPS".
La clave para ver la carrera es en usuario "sorialongdistance@gmail.com" y la pass, "sld2015"

 Molta sort a tots els participants i com sempre diem l'éxit està en poder ser a la linea de sortida.





En menos de 4 horas empezará la primera edición de la Soria Long Distance, la carrera que inicialmente havia de ser en Somosierra pero al final tuvieron que cambiar el formato y transcurrirá este fin de semana en Soria.
La carrera consta de 185 km. divididos en 4 tamos. Primer tramo y el más largo de 66 km., el segundo de 50 km., después un tramo cortito de 20 km. y para terminar el último de 50 km. También está la categoria XS que és de 100 km. pensada para equipos más pequeños y que la salida será el lunes a las 10:00 de la mañana.
Esperando que en el musher meeting no haya alguna variación, en principio hay dos paradas obligatorias: una de 5h. y una de 6h. Se tiene que completar el total del recorrido en 46h. como máximo.
Ayer sábado 5 de Diciembre salimos de La Molina dirección Valdeavellano de Tera y llegamos sobre las 19:00h. Primero de todo pasamos el control veterinario y estamos contentos porque a los perros los vemos bien.
Está previsto el musher meeting hoy a las 14:00h. y la salida a las 17:00h, ya lo tenemos casi todo listo a la espera que a las 14:00 no den alguna variación y tengamos que modificar snacks o comida o material obligatorio.
La handler habitual esta vez no ha podido ir pero llevamos a dos handlers de excepción en los que confiamos mucho.

Para más información sobre la carrera podeis ver la web:
http://www.sorialongdistance.com/info/

Y si quereis seguir la carrera online:
http://www.sorialongdistance.com/travesia/

 Siga en directo el desarrollo de la travesía en formato NonStop de la categoría XL de la Soria Long Distance a través de la App "Tractive GPS".
La clave para ver la carrera es en usuario "sorialongdistance@gmail.com" y la pass, "sld2015"

Mucha suerte a todos los participantes, y como siempre decimos el éxito es estar en la línea de salida.