divendres, 4 de juny del 2010

Galí-Molero a Regina.

Dilluns, 31 de Maig

Sense gaire temps per descansar després de la Montrebeiada de dissabte quedem amb en Xavi per anar a Regina abans la calor no ens ho permeti.
La paret és just darrera de la més concorreguda de les bagasses, i surt arran d'un torrent que veurem tot el dia. Comença en Xavi, a tope com sempre i comencem a encadenar llargs sense despistar-nos, el llarg de 6a que les ressenyes donen com a desequipat, m'ho munto perque li toqui al catxetes del Xavi, que sense despentinar-se el resol amb elegància, i la veritat és que el trobem més pitonat del que imaginavem , la calor es
comença a fer notar i ens espavilem per arribar al cim i buscar una ombra. La via en general és força atractiva i mantinguda i estem envoltats d'uns gorgs que semblem cridar que els fem una visita.

La baixada la fem un cop arribats al cim. Anem cap a l'esquerra per un camí força brut i als 15 minuts aprox agafem un camí que baixa clarament un altre cop cap a l'esquerra. Trobem una canal que baixa entre les parets, aquest camí està marcat amb senyals verdes i en 30 minuts ens portarà al cotxe.
Per fer la via varem portar un joc de friends i un de fisurers, no vàrem portar estreps però ens haurien anat bé un per barba..ressenya treta de ressenya.net

Lau ha dit...

Déu ni do Marçal, vaya tute!!
No sé com vas aguantar després de la Marató de Montrebei...
Hauries d'haver vist com vas deixar al piltrafilla del...diumenge gairebé no es podia aixecar del sofà!!!

A veure si pugem a fer-vos una visita.

Records!!

Laura

marcal i Laura ha dit...

quna vulguis teniu un lloc on dormir, jo també estava fos, però les oportunitats no es poden deixar escapar

Xavi ha dit...

Marçal---- oportunitat d'or ----

Sortida 25 de Juliol
Tornada 1 d'Agost

Chamonix (Capucin, Agulles . . .)